Fólie pro řezanou reklamu

 

Řezaná reklama byla ještě nedávno nejpoužívanější formou reklamy, a to nejen v oblasti polepů výloh. Vyrábíme ji řezáním do různých fólií na speciálním laserově řízeném plotru až do šířky 126 cm. K řezání lze použít velké množství typů fólií:

 

  • monomerické krátkodobé fólie doporučujeme především do interiéru. Snadno se deaplikují a nezanechávají žádné stopy po lepidle.
  • polymerické fólie pro dlouhodobé použití doporučujeme již od půl roku trvanlivosti polepu. Jejich použití se liší podle doby životnosti – jsou 3leté, 5leté a 7leté. Vyrábí se v matném a lesklém provedení.
  • lité fólie se používají k lepení výloh jen zřídka. Vyrábějí se litím, ne válcováním jako monomerické fólie, nemají tedy smršťovací paměť. Jsou vysoce kvalitní, mají velkou životnost, ale špatně se pak odlepují. Na skleněné části se prakticky nedoporučují, a to i pro vyšší cenu. Vhodné jsou pro polepy aut nebo reklamních tabulí.
  • translucentní průsvitné fólie, které je vhodné použít především v kombinaci se světelnými komponenty ve výloze.
  • transparentní průhledné fólie mají podobné využití jako translucentní fólie, jen propouští více světla a dovolují větší čitelnost objektů za sklem.
  • fluorescentní zářivé fólie mají vysokou zářivost barev a vyrábějí se jen v několika odstínech. Velmi vhodné je použití této fólie na „akční polepy“ – ceny výrobků a služeb či slevy a akce, kdy oproti ostatním polepům znatelně vynikají. Trvanlivost barevné stálosti je bohužel omezená. Ty nejlepší mají záruku na stálou barevnost 6 měsíců.
  • reflexní fólie obsahují látky, které odrážejí dopadené světlo, a mají tak i bezpečnostní význam. Vyrábějí se jen v pár barevných odstínech, ale velmi efektivně plní svojí funkci. Doporučujeme je použít na veřejných osvětlených místech, kdy dávají dojem světelné reklamy.
  • pískované fólie jsou velkým přínosem k docílení decentních polepů. Hlavní charakteristický rys spočívá v imitaci pískovaného skla. Výhodou oproti pískovanému sklu je protistřepinové zabezpečení skla a možnost deaplikace fólie. Další výhodou je její částečná průsvitnost a v kombinaci s neprodyšnými fóliemi nalepenými z druhé strany skla dochází k zajímavým designovým efektům.
  • speciální fólie s atypickým povrchem jako jsou karbon, nerez, kov či dřevo jsou nejaktuálnější novinkou v oblasti reklamních polepů. Ideální je jejich použití jako podkladového materiálu pro klasickou řezanou reklamu. Lze tak docílit velmi zajímavých výsledků.

 

Základní paleta nejpoužívanějších fólií

folie řezaná reklama