Blog

Šampióni v prezentačních systémech

Od on Zář 14, 2017 v Informační a navigační systémy | 0 komentářů

Mezi nejoblíbenější prezentační systémy patří Roll Up systémy. Je jich celá řada s ohledem na značku, provedení, design nebo rozměry. Po mnoha letech zkušeností jsme vybrali dva nejosvědčenější roll-bannery, které jsou svou kvalitou, zpracováním a cenou nejžádanějším zbožím. Oba dva, jsou z prémiové řady různých značek. Po řadě zkušeností jsme upustili od nejlevnějších Roll Up systémů ECO nebo BASIC a nahradil…

Zobrazit více

Nechte stěny promlouvat…

Od on Srp 14, 2017 v Interier Design | 0 komentářů

Prázdné, nevyužité a mnohdy emočně studené prostory se rázem stanou zajímavou a motivační podívanou vytvořenou zcela na vaše přání. Výzdoba stěn a dalších ploch informacemi či obrázky, může mít pro Vaše žáky, klienty či zaměstnance pozitivní dopad. Je to způsob, jak tyto informace s nimi sdílet a ukázat jim vaši filozofii, hodnoty a úspěchy. Více na Informační systémy nebo Interier Design      …

Zobrazit více

Materiály pro informační systémy

Od on Srp 14, 2017 v Materiály pro informační systémy | 0 komentářů

POUŽÍVANÉ MATERIÁLY

ALU CEDULE Materiál je hliník, který se dá potisknout, polepit, gravírovat a frézovat. Jeho předností je tvarová stálost a pevnost. Používá se nejčastěji pro informační systémy ke kancelářím a pro serióznější účely. PVC CEDULE Materiál je plast, který dodáváme v nejrůznějších tloušťkách od 1 mm do 10 mm. Je různá řada PVC desek s ohledem na tvrdost a pevnost. Do interiéru se používají materiá…

Zobrazit více

Materiály na velkoplošný tisk

Od on Čvc 11, 2017 v Reklamní polepy, Reklamní tisk | 0 komentářů

Materiály, na které tiskneme velkoplošným tiskem

Frontlit (PVC banner) –  materiál určený na místa s vysokými nároky na pevnost a trvanlivost, jako jsou např. reklamní plachty. Frontlit není průsvitný, proto případné nasvícení reklamní plochy instalujeme pouze zepředu. Frontlit lze svařovat, takže vaše reklama není omezena žádným rozměrem. Poutače opatřujeme plastovými nebo kovovými oky pro snadnou montáž. &…

Zobrazit více
Ideální poptávka tisku

Ideální poptávka tisku

Od on Čvc 14, 2013 v Reklamní tisk | 0 komentářů

Ideální poptávka ofsetového a malonákladového tisku

Před poptávkou reklamního tisku je třeba se zamyslet nad rozsahem tiskovin, gramáží papíru, počtem tisků a také nad tím, pro jakou cílovou skupinu jsou reklamní tisky určeny. Jak mají tiskoviny na zákazníka působit a jaké informace mají zákazníkovi sdělit. Podle požadovaného nákladu, termínu dodání, typu materiálu a povrchové úpravy se volí tisková technologie &…

Zobrazit více

Fólie pro řezanou reklamu

Od on Čvc 11, 2013 v Reklamní polepy | 0 komentářů

  Řezaná reklama byla ještě nedávno nejpoužívanější formou reklamy, a to nejen v oblasti polepů výloh. Vyrábíme ji řezáním do různých fólií na speciálním laserově řízeném plotru až do šířky 126 cm. K řezání lze použít velké množství typů fólií:   monomerické krátkodobé fólie doporučujeme především do interiéru. Snadno se deaplikují a nezanechávají žádné stopy po lepidle. polymerické

Zobrazit více

Postup polepu aut

Od on Čvc 4, 2013 v Jak na polep aut | 4 komentářů

Jak postupovat při polepu auta

  1. Zadání Pokud již máte grafický návrh polepu vozidla, pošlete nám náhled pro přesnější kalkulaci polepu auta. Pokud ještě grafický návrh nemáte a nevíte, jak moc chcete auto polepit, jakou fólii použít, kontaktujte nás, se vším vám poradíme, aby byl polep auta perfektní. 2. Grafický návrh Po schválení kalkulace vám naše grafické studio připraví několik grafických konceptů polepu a…

Zobrazit více

Fólie na polep auta

Od on Čvc 4, 2013 v Jak na polep aut, Reklamní polepy | 0 komentářů

Typy fólií, které se používají pro polep aut

  Krátkodobé  monomerické fólie – používají se pro „akční“ polepy s trvanlivostí cca půl roku. Dlouhodobé polymerické fólie – používají se pro polepy s trvanlivostí 1 – 5 let, a to pouze na rovné či mírně zaoblené plochy. Lité fólie – pro více zaoblené plochy, prolisy a členité povrchy je už nezbytné použití speciálních litých fólií, které se…

Zobrazit více

Co je to tisk na SPAD

Od on Čvn 18, 2013 v Reklamní tisk | 0 komentářů

Co je to tisk na SPAD a proč byste na něj měli u svých tiskovin myslet? Tzv. „tisk na SPAD“ prakticky znamená tisk až do okrajů stránky (výsledný leták, plakát… nemá bílé okraje a tisk je až po okraj papíru) – prakticky je toho docíleno tiskem na větší formát papíru než je výsledný (pro A4 například na A4+ nebo A3+) a „bílé okraje“ většího rozměru jsou poté oříznuty. Proto jsou v tiskových datec…

Zobrazit více

Ofsetový, digitální anebo velkoplošný tisk? Kdy který použít?

Od on Čvn 18, 2013 v Reklamní tisk | 1 komentář

Průvodce tiskovými technologiemi a jejich vhodnosti použití:

Co je digitální tisk

Digitální tisk je technologie tisku, vhodná především pro malonákladové tisky (cca do 500 – 1000 ks dle rozměru). Digitální tisk má velkou výhodu v rychlosti a ceně při malých nákladech. Při nákladu v řádu 1000 ks vás cenově výhodněji vyjde ofsetový tisk. Jak technologie funguje? Digitální tisk je prakticky velká laserová tiskárna ̵…

Zobrazit více