Mezi nejoblíbenější prezentační systémy patří Roll Up systémy. Je jich celá řada s ohledem na značku, provedení, design nebo rozměry. Po mnoha letech zkušeností jsme vybrali dva nejosvědčenější roll-bannery, které jsou svou kvalitou, zpracováním a cenou nejžádanějším zbožím. Oba dva, jsou z prémiové řady různých značek. Po řadě zkušeností jsme upustili od nejlevnějších Roll Up systémů ECO nebo BASIC a nahradili jsme je výrazně propracovanějšími variantami, a to i s ohledem na cenu obou systémů. Mezi největší přednosti nových systémů patří stabilnější konstrukce, působivější design a použití kvalitnějších materiálů. 1. Roll Up v šíři 85 cm – MOSQUITO Stříbrný hliníkový Roll Up MOSQUITO prémiové řady v šíři 85 cm a výškou 200 cm. skládací hliníková tyč 200 cm černé designové prvky dvě otočné hliníkové patky pro lepší stabilitu spodní upínací profil s lepicí páskou svěrná profilová lišta nahoře s háčkem černá polstrovaná přepravní taška Cena vč. tisku od 1 490 Kč bez DPH. 2. Roll Up v šíři 100 cm – PRIM Stříbrný elegantní hliníkový Roll Up PRIM prémiové řady v šíři 100 cm a výškou 200 cm. skládací hliníková tyč 200 cm silná hliníková patka pro lepší stabilitu spodní upínací profil s lepicí páskou svěrná profilová lišta nahoře s háčkem vyztužená přepravní taška Cena vč. tisku od 2 150 Kč bez...
Zobrazit vícePrázdné, nevyužité a mnohdy emočně studené prostory se rázem stanou zajímavou a motivační podívanou vytvořenou zcela na vaše přání. Výzdoba stěn a dalších ploch informacemi či obrázky, může mít pro Vaše žáky, klienty či zaměstnance pozitivní dopad. Je to způsob, jak tyto informace s nimi sdílet a ukázat jim vaši filozofii, hodnoty a úspěchy. Více na Informační systémy nebo Interier Design ...
Zobrazit vícePOUŽÍVANÉ MATERIÁLY ALU CEDULE Materiál je hliník, který se dá potisknout, polepit, gravírovat a frézovat. Jeho předností je tvarová stálost a pevnost. Používá se nejčastěji pro informační systémy ke kancelářím a pro serióznější účely. PVC CEDULE Materiál je plast, který dodáváme v nejrůznějších tloušťkách od 1 mm do 10 mm. Je různá řada PVC desek s ohledem na tvrdost a pevnost. Do interiéru se používají materiály jako jsou např. Kapa, Forex nebo plexi. Do exteriéru jsou vhodné polykarbonátové nebo tvrzené plastové desky. Tyto cedule se většinou polepují samolepícími fóliemi, kterých je celá řada. Monomerické, polymerické, translucentní, transparentní, fluorescentní nebo reflexní. DIBOND Materiál tvořený jako sendvič z tvrzeného plastu a hliníkových desek. Je velmi pevný a tvarově stálý. Má minimální prohyb a velkou životnost. Nejčastěji se polepuje tištěnou nebo řezanou reklamou. Dodáváme ho ve třech základních barvách – bílé, stříbrné nebo imitaci nerezu a dvou tloušťkách – 2 nebo 3 mm. PLECHOVÉ CEDULE Materiál je plech, většinou povrchově upraven (zinek). Jde o nejlevnější variantu. Nevýhodou je vysoká váha. Nejvhodnější je celou plochu polepit samolepícími foliemi. Vhodné jsou zejména pro upevnění na již zhotovenou konstrukci či fasádu domu. NEREZOVÉ CEDULE Materiálem je nerezová ocel, vysoce kvalitní a pevný materiál dodávaný v různých tloušťkách. Pro docílení největšího efektu se tyto materiály polepují řezanou reklamou nebo se využívá přímý UV tisk. PLEXI CEDULE Materiálem je plexisklo. Výhodou je velký výběr povrchového provedení pro docílení nejzajímavějších efektů. Pro uchycení používáme různé okrasné a designové systémy, jako jsou např. distanční šrouby. Zvláště efektivní je použití různých translucentních a transparentních folií, interiérových designových folií, jako jsou nejčastěji pískované fólie. Také se často kombinují polepy z obou stran pro prostorové zobrazení. Více na Inetrier Design nebo Informační...
Zobrazit víceMateriály, na které tiskneme velkoplošným tiskem Frontlit (PVC banner) – materiál určený na místa s vysokými nároky na pevnost a trvanlivost, jako jsou např. reklamní plachty. Frontlit není průsvitný, proto případné nasvícení reklamní plochy instalujeme pouze zepředu. Frontlit lze svařovat, takže vaše reklama není omezena žádným rozměrem. Poutače opatřujeme plastovými nebo kovovými oky pro snadnou montáž. Mesh (síťovina) – materiál má malé otvory a je určený na místa, kde je nutné zachovat vizuální průhlednost, například tam, kde je reklama vystavena extrémním povětrnostním podmínkám nebo kde je reklamní plocha před okny. Mash lze svařovat, takže vaše reklama není omezena žádným rozměrem. Poutače opatřujeme plastovými nebo kovovými oky pro snadnou montáž. Blockout – neprůsvitný banner, nejpoužívanější médium pro reklamní, oboustranné plachty. Nejste omezeni velikostí, protože materiál lze svařovat a opatřit oky pro uchycení. Dibond – sendvičová deska, která se skládá ze dvou hliníkových desek s jádrem z polyethylenu. Dibondové desky se vyznačují vysokou stabilitou, výbornou odolností vůči povětrnostním vlivům a dokonale hladkým povrchem. Materiál je vhodný na reklamní tabule, displeje a informační systémy. Jde polepit řezanou reklamou nebo celoplošně potisknout digitální UV technologií. Forex – je odlehčená pěnová PVC deska s nízkou hmotností a jemným povrchem. Jedná se o nejčastější podklad pro reklamní tabule a reklamní štíty. Vyrábí se až do tloušťky 10 mm, proto je možné vyřezat z tohoto materiálu i různé tvarové ořezy, např. loga. Materiál je vhodný jak do interiéru, tak do exteriéru. Kappa – kvalitní sendvičová lehčená deska s bílým pěnovým jádrem, oboustranně krytá vrstvou bílého kartonu, určená pouze do interiéru. Nejčastěji používáme ve výstavnictví nebo na místech, kde je potřeba lehký podklad. Materiál lze polepit nebo potisknout. Dutinka – lehký materiál, vyráběný ve formátu až 3,5 x 2,5 m. Materiál se skládá z malých podélných dutinek, díky kterým nemá téměř žádnou roztažnost. Ideální materiál na venkovní reklamní plochy, které se musí vrtat. Jde polepit nebo...
Zobrazit víceIdeální poptávka ofsetového a malonákladového tisku Před poptávkou reklamního tisku je třeba se zamyslet nad rozsahem tiskovin, gramáží papíru, počtem tisků a také nad tím, pro jakou cílovou skupinu jsou reklamní tisky určeny. Jak mají tiskoviny na zákazníka působit a jaké informace mají zákazníkovi sdělit. Podle požadovaného nákladu, termínu dodání, typu materiálu a povrchové úpravy se volí tisková technologie – ofsetový nebo malonákladový tisk. Ukázka ideální poptávky tisku: Formát (Š x V): A5 (148 mm x 210 mm) Jazykové verze: 1 + 0 Výměny Všech barev Spadávka: ANO Papír: Křída 115 Barevnost líc: 4 Barevnost rub: 4 Povrchová úprava líc: BEZ ÚPRAVY Povrchová úprava rub: BEZ ÚPRAVY Počet lomů Š: 0 Počet lomů V: 0 Počet děr: 0 Výsek: NE Podklady: DATA Obrátka: ANO Náklad: 10000 ks Pokud si tuto poptávku zkopírujete a použijete pro jakoukoliv poptávku tisku v Reklamní Továrně nebo jiné tiskárně, vždy dostanete 100% zpracovanou kalkulaci bez zkreslení informací, kterou jednoduše vyhodnotíte. Pokud nerozumíte některým položkám, kontaktujte nás, rádi vám s přípravou poptávky...
Zobrazit víceŘezaná reklama byla ještě nedávno nejpoužívanější formou reklamy, a to nejen v oblasti polepů výloh. Vyrábíme ji řezáním do různých fólií na speciálním laserově řízeném plotru až do šířky 126 cm. K řezání lze použít velké množství typů fólií: monomerické krátkodobé fólie doporučujeme především do interiéru. Snadno se deaplikují a nezanechávají žádné stopy po lepidle. polymerické fólie pro dlouhodobé použití doporučujeme již od půl roku trvanlivosti polepu. Jejich použití se liší podle doby životnosti – jsou 3leté, 5leté a 7leté. Vyrábí se v matném a lesklém provedení. lité fólie se používají k lepení výloh jen zřídka. Vyrábějí se litím, ne válcováním jako monomerické fólie, nemají tedy smršťovací paměť. Jsou vysoce kvalitní, mají velkou životnost, ale špatně se pak odlepují. Na skleněné části se prakticky nedoporučují, a to i pro vyšší cenu. Vhodné jsou pro polepy aut nebo reklamních tabulí. translucentní průsvitné fólie, které je vhodné použít především v kombinaci se světelnými komponenty ve výloze. transparentní průhledné fólie mají podobné využití jako translucentní fólie, jen propouští více světla a dovolují větší čitelnost objektů za sklem. fluorescentní zářivé fólie mají vysokou zářivost barev a vyrábějí se jen v několika odstínech. Velmi vhodné je použití této fólie na „akční polepy“ – ceny výrobků a služeb či slevy a akce, kdy oproti ostatním polepům znatelně vynikají. Trvanlivost barevné stálosti je bohužel omezená. Ty nejlepší mají záruku na stálou barevnost 6 měsíců. reflexní fólie obsahují látky, které odrážejí dopadené světlo, a mají tak i bezpečnostní význam. Vyrábějí se jen v pár barevných odstínech, ale velmi efektivně plní svojí funkci. Doporučujeme je použít na veřejných osvětlených místech, kdy dávají dojem světelné reklamy. pískované fólie jsou velkým přínosem k docílení decentních polepů. Hlavní charakteristický rys spočívá v imitaci pískovaného skla. Výhodou oproti pískovanému sklu je protistřepinové zabezpečení skla a možnost deaplikace fólie. Další výhodou je její částečná průsvitnost a v kombinaci s neprodyšnými fóliemi nalepenými z druhé strany skla dochází k zajímavým designovým efektům. speciální fólie s atypickým povrchem jako jsou karbon, nerez, kov či dřevo jsou nejaktuálnější novinkou v oblasti reklamních polepů. Ideální je jejich použití jako podkladového materiálu pro klasickou řezanou reklamu. Lze tak docílit velmi zajímavých výsledků. Základní paleta nejpoužívanějších...
Zobrazit víceJak postupovat při polepu auta 1. Zadání Pokud již máte grafický návrh polepu vozidla, pošlete nám náhled pro přesnější kalkulaci polepu auta. Pokud ještě grafický návrh nemáte a nevíte, jak moc chcete auto polepit, jakou fólii použít, kontaktujte nás, se vším vám poradíme, aby byl polep auta perfektní. 2. Grafický návrh Po schválení kalkulace vám naše grafické studio připraví několik grafických konceptů polepu aut. Vybraný koncept rozpracujeme do finální podoby polepu, po jeho schválení připravíme grafiku k finálnímu tisku reklamního polepu. 3. Zaměření Disponujeme databází téměř všech vozidel na českém trhu, přesto doporučujeme vaše auto před polepem profesionálně zaměřit, abychom předešli zbytečným komplikacím. Každé vozidlo má různé krycí lišty a jiné zvláštnosti, se kterými je potřeba počítat. 4. Příprava vozidla před polepem Před předáním vozidlo umyjte nejlépe v myčce, ale v žádném případě nepoužívejte vosk! Pokud budete chtít, umyjeme vozidlo za vás. V případě celopolepů počítejte s tím, že budeme demontovat některé části vozidla pro snadnější a dokonalejší polep. 5. Aplikace polepu aut Aplikaci jednodušších polepů můžeme provést ve vašich prostorách, v letních měsících je možná instalace i venku. Při složitějších polepech polepujeme auta v našich garážích. Při polepu dodávek a větších vozidel používáme speciální garáže pro velká vozidla. 6. Materiály a technologie pro polep aut Používáme vyzkoušené a certifikované fólie (s životností až 10 let) a tiskové stroje, dodržujeme technologické postupy aplikace fólií na polep aut. Naším cílem je kvalita polepu auta tak, aby polep na vozidle vydržel několik let. Pokud máte od konkurence nižší cenu, můžeme společně vyhodnotit kvalitu použitých materiálů a technologických postupů. 7. Jak se o polep vozu starat Při předání polepeného auta vám předáme i manuál, jak s vozidlem zacházet a čistit ho, aby byla životnost polepu co nejdelší. 8. Archivace dat Veškeré grafické návrhy a data pro výrobu reklamních polepů archivujeme. V případě havárie nebo poškození části vozu vám reklamní polep auta opravíme. Pokud máte vozidlo havarijně pojištěné, můžete opravu polepu zahrnout do proplacení...
Zobrazit víceTypy fólií, které se používají pro polep aut Krátkodobé monomerické fólie – používají se pro „akční“ polepy s trvanlivostí cca půl roku. Dlouhodobé polymerické fólie – používají se pro polepy s trvanlivostí 1 – 5 let, a to pouze na rovné či mírně zaoblené plochy. Lité fólie – pro více zaoblené plochy, prolisy a členité povrchy je už nezbytné použití speciálních litých fólií, které se aplikují pomocí horkého vzduchu. Polymerické a lité fólie s matným povrchem – používají se v případě, že požadujete matný vzhled polepu aut. Perforované okenní fólie – používají se na okna, díky malým otvorům ve fólii je přes okna vidět ven z vozidla. Fluorescentní či reflexní (světloodrazové) fólie – pokud chcete, aby část polepu byla vidět i v noci, fólie se po nasvícení rozzáří. Magnetické fólie – fólie jde kdykoliv z vozidla odstranit a znovu nasadit. Používá se pro akční či časovou informaci, nebo ji používají vozidla taxi. Fólie drží na vozidle do max. rychlosti 180 km/hod Laminace – pro lepení dlouhodobějších fólií používáme laminace s ohledem na typ fólie. Ta chrání váš reklamní polep proti mechanickému poškození a prodlužuje životnost a stálobarevnost...
Zobrazit víceCo je to tisk na SPAD a proč byste na něj měli u svých tiskovin myslet? Tzv. „tisk na SPAD“ prakticky znamená tisk až do okrajů stránky (výsledný leták, plakát… nemá bílé okraje a tisk je až po okraj papíru) – prakticky je toho docíleno tiskem na větší formát papíru než je výsledný (pro A4 například na A4+ nebo A3+) a „bílé okraje“ většího rozměru jsou poté oříznuty. Proto jsou v tiskových datech nutné tzv. „spadávky“ neboli „ořezky“ – jedná se o zaměřovací linky na krajích papíru, které určují výsledný rozměr a v něm je teprve samotný leták, plakát nebo vizitka. „Ořezky“ slouží tedy pouze k orientaci po tisku, ale po ořezu již nejsou vidět – ořezaný odpad je následně...
Zobrazit vícePrůvodce tiskovými technologiemi a jejich vhodnosti použití: Co je digitální tisk Digitální tisk je technologie tisku, vhodná především pro malonákladové tisky (cca do 500 – 1000 ks dle rozměru). Digitální tisk má velkou výhodu v rychlosti a ceně při malých nákladech. Při nákladu v řádu 1000 ks vás cenově výhodněji vyjde ofsetový tisk. Jak technologie funguje? Digitální tisk je prakticky velká laserová tiskárna – v našem případě barevná. „Digitální“ je proto, že tisková data jsou přenášena do tiskárny v digitální podobě – tedy čistá data z počítače do tiskárny, která poté tiskne. Digitální tisk tak může vyhotovit každý výtisk jiný se stejnými náklady – pokaždé když papír projede tiskárnou, může na něj být nanesen jiný obraz. Kdy zvolit digitální tisk? Technologie digitálního tisku je tak vhodná především pro: malonákladový tisk – od jednoho do cca 500 – 1000 kusů, kdy vychází levněji než ofsetový tisk, díky nulovým nákladům na předtiskovou přípravu – není nutný osvit personalizaci každého vytištěného kusu – každý leták nebo PF karta může být jiná – např. vytištěné jiné jméno a pod. – digitální tisk je jediný způsob jak personalizace dosáhnout rychlý tisk – tisk v řádu hodin, bez nutnosti čekání na uschnutí barev vizitky, novoročenky, pozvánky, kalendáře, vstupenky plakáty, letáky prospekty , katalogy, brožury, kalendáře, diplomy, certifikáty, vstupenky samolepky, samolepky s tvarovým ořezem Produkty, které nejčastěji tiskneme digitálním tiskem vizitky, novoročenky, pozvánky, kalendáře, vstupenky plakáty, letáky prospekty , katalogy, brožury, kalendáře, diplomy, certifikáty, vstupenky samolepky, samolepky s tvarovým ořezem Co je ofsetový tisk Ofsetový tisk je léty prověřená a stále nejkvalitnější technologie tisku na papír. Ofsetové stoje využívají tiskových forem tzv. kovových desek s fotocitlivou vrstvou, na které nejprve přeneseme obraz ve speciálním zařízení CTP, a poté tyto desky umístíme do ofsetového stroje, kde se obraz přenáší na papír. Před samotným tiskem musíme celý stroj přesně nastavit, pak teprve tisknout. Ofsetový tisk je omezen velikostí desky (formy), na kterou je obraz nanesen. V Reklamní Továrně disponujeme ofsetovou technologií ve formátu B1 a B2. Kdy zvolit ofsetový tisk? při větších nákladech tisku – cca 1000 ks a více, kdy se počáteční náklady na rozjetí stroje rozpočítají, protože samotný ofsetový tisk je poměrně levná tisková technologie kvalita, zatím není lepší tisková technologie při tisku barevných přechodů nebo drobných...
Zobrazit více


